تنها پله با مسی قابل مقایسه است...
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

 به گزارش مارکا، دی استفانو زمانی‌ که ۳۸ ساله بود به ۴۹ گل زده در مسابقات اروپایی رسید، در حالیکه مسی تا به حال ۵۹ گٔل اروپایی به ثمر رسانده است. دی استفانو اولین قهرمانی اروپایی را در ۲۹ سالگی به دست آورد اما مسی در ۲۶ سالگی ۳ قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه خود داشت.

پس از دی استفانو نوبت پله است. بازیکن برزیلی دومین و آخرین قهرمانی لیبرتادورس را در ۲۲ سالگی به دست آورد. مسی در همان سنّ دومین قهرمانی اروپایی خود را به دست آورد و در ۲۴ سالگی هم سومین چمپیونز لیگ را برد. البته پله از یک نظر برتر از مسی است زیرا وی ۳ قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.

سومین اسطوره کرایوف است که سومین و آخرین توپ طلایش را در ۲۷ سالگی برد. مسی در ۲۶ سالگی چهار توپ طلا دارد. بازیکن هلندی در ۱۸۰ بازی رسمی‌ ۶۰ گٔل را به ثمر رساند اما مسی تنها در فصل گذشته ۷۲ گل زده داشت.

و در آخر نوبت مارادونا است که جام جهانی‌ ۱۹۸۶ را برد. با این حال مارادونا هیچگاه عنوانی اروپایی به دست نیاورد اما مسی هم اکنون نیز یک گٔل بیشتر از مارادونا با پیراهن آرژانتین به ثمر رسانده است. مارادونا ۳۴ گل زده در کارنامه دارد اما مسی ۳۵ گل زده دارد و راه طولانی را در جلو خود می‌‌بیند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | 11:58 | reyhaneh |